You are here: فلسطین صیہونی فوج کا وحشیانہ کریک ڈاؤن، 24 فلسطینی زیر حراست
 
 

صیہونی فوج کا وحشیانہ کریک ڈاؤن، 24 فلسطینی زیر حراست

E-mail Print PDF

0Pala6057غرب اردن (فلسطین نیوز۔مرکز اطلاعات) اسرائیلی فوج نے رواں ہفتے غرب اردن میں ایک مزاحمتی کارروائی میں دو صیہونی آباد کاروں کو ہلاک کرنے والے فلسطینی کی  وسیع پیمانے پر تلاش شروع کی ہے۔ بدھ کو قابض صیہونی ریاست کی جانب سے کریک ڈاؤن میں 24 فلسطینیوں کو حراست میں لیا گیا ہے۔

فلسطین نیوز کو موصول ہونے والی اطلاعات کے مطابق بدھ کے روز اسرائیلی فوج نے غرب اردن کے شمالی شہر طولکرم میں قصبوں، پناہ گزین کیمپوں، شہری کالونیوں اور صیہونی کالونیوں کے اطراف میں "برکان" کالونی میں دو صیہونیوں کو جھنم واصل کرنے والے فلسطینی کی تلاش کے لیے چھاپے مارے گئے۔

رپورٹ کے مطابق بدھ کو علی الصباح غرب اردن کے شمالی شہر نابلس، جنوبی شہروں الخلیل، قلقیلیہ اور بیت لحم میں گھر گھر تلاشی کی کارروائیوں میں کئی فلسطینیوں کو حراست میں لے لیا گیا۔

تلاشی کی کارروائیوں کی آڑ میں گھروں میں گھس کر لوٹ مار اور توڑپھوڑ کی گئی۔ نابلس میں المعاجین کالونی میں چھاپہ مار کارروائی کے دوران ڈاکٹر نصر شریم کے گھر پر چھاپہ مارا گیا اور ان کی اہلیہ فیروز نعالوۃ سے پوچھ تاچھ کی گئی۔

تین فلسطینیوں کو الخلیل کے نواحی علاقے بیت کاحل اور بیت امر سے حراست میں لیا گیا۔ بدھ کے روز حراست میں لیے گیے فلسطینیوں کی شناخت ربیع محمد ابو ربیعہ، کمال ابدو، مھمود البدو، سلیمان عزام ابو شیخہ، حسام عزام ابو شیخہ، طارق زید، نائل عویص، احمد قوزح، اوس عبید، کرم مروان دحیلیہ، محمد احمد دحیلیہ، محمد عماد ناقوری، یحییٰ السمحان،محمد الشخشیر، براء لوئی یوسف  اورلیث سامی عواد کے ناموں سے کی گئی ہے۔